کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316359 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پلیس فتا نخبه مجازی استخدام می‌کند

کلاهبرداری باند حرفه ای به بهانه خرید خودرو، هشدار در مورد کلاهبرداری با پیامک و جذب نخبگان در پلیس فتا از مهمترین اخبار امروز پلیس فتا است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازپلیس فتا؛ سرهنگ شکریان رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اعلام داشت: در پی ثبت شکوائیه ای در دادسرای ویژه جرائم رایانه ای مبنی بر وقوع برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی و ارسال آن به پلیس فتای تهران بمشخص شد شخصی با قصد انجام مبادله اقتصادی از طریق کارت بانکی پس از مدتی در حالی که در انتظار واریز مبلغی به حساب خود بوده است با تخلیه ی اعتبار حساب خود مواجه می شود.
وی ادامه داد: با ثبت اظهارات شاکی و با توجه به شکل وقوع از آغاز تا انجام جرم کارشناسان مجرب پلیس متوجه شباهت این پرونده با تعدادی از پرونده ها که بصورت موازی در حال بررسی در این پلیس بودند، شدند. در تمامی پرونده ها شخصی با شاکیان که همگی قصد فروش خودرو از طریق آگهی روزنامه داشتند تماس گرفته و به بهانه‌ی خرید خودرو و واریز ناموفق نیمی از مبلغ خرید که هیچ گاه واریز نمی شد شاکی را بسوی دستگاه عابر بانک کشانده و با ترفندهای ویژه ای به بهانه ی چک کردن حساب ، موفق به تعریف مجدد رمز دوم کارت می شدند.
کارشناسان خبره پلیس فتا پس از انجام عملیات فنی و مهندسی توانستند یکی از متهمین پرونده را دستگیر کنند. متهم در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به بزه انتسابی همدستان دیگرش را معرفی کرد و به انجام هشت فقره جرم مشابه اعتراف کرد.
در پایان رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: پس از شناسایی دیگر متهمین پرونده مشخص شد همگی جز تیمی سازمان یافته هستند، که اقدام به کلاهبرداری و سرقت های متعدد اینترنتی به ارزش تقریبی صد و پنجاه میلیون ریال می کردند.
این مقام به شهروندان هشدار داد در هنگام خریدهای اینترنتی تحت هیچ شرایطی اطلاعات محرمانه و شخصی خود نظیر رمز کارت بانکی را در اختیار دیگران قرار ندهید.

جذب نخبگان فضای مجازی در پلیس فتا
رئیس پلیس فتا با اشاره به بوجود آمدن دهکده ارتباطات جهانی و توسعه شگفت انگیز در زمینه فناوری اطلاعات، اینترنت و ارتباطات دیجیتال، از جذب نخبگان و خبرگان فضای مجازی در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا خبر داد.
سردار هادیانفر ضمن بیان این خبر تصریح کرد: با توجه به فرصت های بدست آمده در زمینه فضای سایبری، فعالیت های فردی و اجتماعی افراد جامعه نیز وابسته به این فناوری شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر،این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس فتا در نظارت بر فضای سایبری و ایجاد امنیت راونی برای کاربران در این حوزه موفقیت های چشمگیری بدست آورده است از جذب افراد متخصص،مهندسان و افراد نخبه در فضای مجازی اعم از نرم افزار،شبکه و... خبر داد.
افراد واجد الشرایط علاقه مند به خدمت در فضای اینترنت میتوانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه استعلام به سایت CyberPolice.ir مراجعه کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10362 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: cyberpolice.ir تاریخ خبر: 1391/05/12 تعداد مشاهده: 1804
کلید واژه ها: ,
سافت گذر